مدیریت کیفیت

مدیریت کیفیت


مدیریت کیفیت جامع

نگرشی که بر مبنای آن مدیریت سازمان با مشارکت تمامی کارکنان، مشتریان و تأمین‌کنندگان به بهبود مستمر کیفیت که منجر به جلب رضایت مشتری می‌شود، می‌پردازد.
1 ) مدیریت : مدیران ارشد به طور کامل پایبند به اجرا هستند.
2 ) کیفیت : برآورده نمودن خواسته‌های مشتریان
3 ) جامع : هرکس که با سازمان در ارتباط است، در فرآیند بهبود مستمر درگیر می‌شود.

تعداد مشاهده: 542 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:3,319 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.