نگرشی که بر مبنای آن مدیریت سازمان با مشارکت تمامی کارکنان، مشتریان و تأمینکنندگان به بهبود مستمر کیفیت که منجر به جلب رضایت مشتری میشود، میپردازد. 1 ) مدیریت : مدیران ارشد به طور کامل پایبند به اجرا هستند. 2 ) کیفیت : برآورده نمودن خواستههای مشتریان 3 ) جامع : هرکس که با سازمان در ارتباط است، در فرآیند بهبود مستمر درگیر میشود.
تعداد مشاهده:
542
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 27
حجم فایل:3,319
کیلوبایت
قیمت:
5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل