ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه

ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه

عنوان پروپوزال: ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه   فرمت فایل: word تعداد صفحات: 21 فهرست مطالب در سالهای اخیر، بکارگیری فن آوری های جدید در زمینه های مختلف زندگی به امری روزمره در سراسر جهان تبدیل شده است. مفاهیمی نظیر فناوری های دیجیتال، یادگیری الکترونیکی، دولت الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بسیاری موارد دیگر برای اکثر مردم شناخته شده هستند. با...

آموزش زبان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.