پروژه کایزن و مدیریت کیفیت ـاقتصاد و مدیریت

پروژه کایزن و مدیریت کیفیت ـاقتصاد و مدیریت

پروژه  کایزن و مدیریت کیفیت ـاقتصاد و مدیریت تعداد صفحات :152 فرمت:word توضیحات: در زبان ژاپنی، کایزن یعنی بهبود مستمر، البته بهبودی که همگان اعم از مدیران و کارکنان باید به آن توجه کنند و تقریباً کم هزینه باشد. فلسفه کایزن، براین اساس بنا شده که شیوه زندگی ما اعم از کاری، اجتماعی و خانوادگی، بر تلاش در جهت بهبود مستمر تمرکز یابد. این مفهوم برای بسیاری از ژاپنی‎ها به قدری عادی و روشن است که حتی متوجه دارا بودن و انجام آن نیستند. کایزن سهم...

دانلود جزوه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.