عنوان: خودتنظیمی قالب: Word تعداد صفحات: 87 شرح مختصر: خودتنظیمی، پیامدهای ارزشمندی در فرآیند یادگیری، آموزش و حتی موفقیت زندگی دارد و یکی از مفاهیم مطرح در تعلیم و تربیت معاصر است. چهارچوب اصلی نظریه یادگیری خودتنظیمی بر این اساس استوار است که افراد چگونه از نظر باورهای فراشناختی، انگیزشی و رفتاری، یادگیری خود را سازماندهی میکنند. یادگیری خودتنظیمی به معنای ظرفیت فرد برای تعدیل رفتار متناسب با شرایط و تغییرات محیط بیرونی و درونی است و شامل توانایی فرد در سازماندهی و خودمدیریتی رفتارهایش جهت رسیدن به اهداف گوناگون یادگیری است و از دو مولفه راهبردهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری تشکیل شده است. فهرست: مقدمه تحقیقات یادگیری دانشگاهی مراحل برنامهریزی شخصی استراتژی تنظیم برنامههای شخصی دروس فردی درس: تنظیم اهداف کوتاه و طولانی مدت درس: پیگیری شخصی درس: مدیریت زمان و سازماندهی درس: روشهای مطالعه و یادگیری درس: روشهای آزمونسازی درس: توسعه طرح کلی خود رابطهی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی الگوی پیشرفت مهارت برنامهریزی تئوری vygotsky دربارۀ بازی روانی اجتماعی موقعیت تصویرسازی نقشها بازی اجتماعی و روانی و زبان برنامهریزی شخصی مقیاسهای بازی و تنظیم و برنامهریزی و شخصی کدگذاری بازیهای اجتماعی و روانی مقیاس Smilansky که برای ارزیابی بازی اجتماعی نمایشی به کار میرود برنامهریزی شخصی ابعاد یادگیری خودگردان نظریههای خودتنظیمی الگوهای یادگیری خودگردان الگوی پنتریچ یادگیری خودگردان و آموزش الکترونیکی جمعبندی منابع
تعداد مشاهده:
740
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 87
حجم فایل:669
کیلوبایت
قیمت:
8,700 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل