تجزیه و تحلیل هزینه – حجم – سود (CVP) روش تجزیه و تحلیل نحوه تصمیم گیری عملیاتی و بازاریابی موثر بر سود خالص بر مبنای شناسایی ارتباط بین هزینه های متغییر و ثابت،قیمت فروش واحد محصول و سطح تولید است. موارد استفاده از CVP: تعیین قیمت فروش برای محصولات و خدمات عرضه یک محصول یا خدمت جدید به بازار جایگزینی یک قطعه از تجهیزات تصمیم گیری درباره ساخت یا خرید یک محصول یا خدمت
تعداد مشاهده:
591
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.ppt
تعداد صفحات: 34
حجم فایل:5,688
کیلوبایت
قیمت:
35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل