قسمتی از متن : تجارت الکترونیک در واقع فرآیند خرید و فروش محصولات و خدمات بر روی شبکه اینترنت میباشد و میتوان آن را به چند گروه: تجارت بین بنگاه و مصرف کننده یا مشتری (B2C)، تجارت بین بنگاه و بنگاه (B2B) و تجارت بین مصرف کننده و مصرف کننده (C2C) تقسیم نمود. که در این میان فعالیتهای تجاری عمدتاً در چارچوب B2B و B2C متمرکز گردیدهاند. هر چند در آینده فعالیتهایت جاری B2A و C2A نیز قابل پیشبینی میباشند که در ادامه به معرفی هر یک پرداخته شده است.
فهرست مطالب : تقسیم بندی تجارت الکترونیک نمونه ای از یک فعالیت تجاری بین بنگاه و بنگاه (BB) فعالیت های در محدوده بین بنگاه و مصرف کننده BC فعالیت های در محدوده CC فعالیت های تجاری BA (Business to Administration) دولت الکترونیکی E_Government مزایای دولت الکترونیک قوانین حقوقی حاکم بر کسب و کار الکترونیکی (e-law) مزیت های تجارت الکترونیکی معایب تجارت الکترونیکی نیازها امنیت در تجارت الکترونیکی رمزنگاری (Encryption) رویه رمزنگاری به روش Common Key رویه رمزنگاری به روش Public Key هویت شناسی (Authentication) موسسات Certification Authority متدهای پرداخت الکترونیکی (Electronic Settlement) سیستم کارتهای اعتباری پول الکترونیکی (Electronic Money) کارتهای هوشمند (IC Card) پول الکترونیکی مبتنی بر شبکه (Network type) سهولت بکارگیری ایجاد یک فروشگاه بزرگ مجازی (Mall) تدوین قوانین (Establishment of Rules) محافظت از دادهها و اطلاعات شخصی درتجارت الکترونیکی (Protection of Privacy) محافظت مصرفکنندگان در فرآیندهای تجارت الکترونیکی (Consumer Protection) ایجاد قوانین روشن تجاری به منظور ایجاد یک بازار الکترونیکی معتبر سیستم خرید از طریق شبکه اینترنت (Online Shopping System) کاربرد موسسات ذینفع در فرآیند خرید online EDI پیشینه تجارت الکترونیک مزایای استفاده از تبادل الکترونیکی اطلاعات هزینه های استفاده از تبادل الکترونیکی اطلاعات مجموعه استانداردها و ساختار تشکیلاتی EDI زیرساخت های لازم جهت تجارت الکترونیکی (Infrastructure) مزایای استفاده از سرویس پست الکترونیکی (e-mail) طراحی برنامه کاربردی براساس مدل کسب و کار مدل کسب و کار (Business Model) لایه معماری سیستم های کاربردی (Application Architecture) سرویس های اشتراکی برنامه های کاربردی تهیه رویدادهای کسب و کار در طراحی Business Model زیرساخت فنی (Technical Inrastructure) قابلیت حمل (Portability) قالیت توزیع تواناییهای کاربردی قابلیت مقیاس پذیری و پیشبینی توسعه های آتی سیستم (Scaleability) قابلیت مدیریت (Manageability) امنیت اطلاعات در تجارت الکترونیک الگوریتمهای متداول در رمزنگاری (Crypto Algorithms) مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management) تاریخچه کارت های اعتباری بانکداری الکترونیکی در ایران ـ از تئوری تا عمل نفوذ بانکداری الکترونیکی در مبادلات پولی آشنایی بانکهای ایران با بانکداری الکترونیکی آشنایی بانکهای ایران با اتوماسیون بانکی چشمانداز تغییرات و استفاده از تجارب طرح جامع اتوماسیون تاریخچه شکلگیری اهداف طرح معیارهای عمده طرح جامع الگوی انفورماتیکی طرح جامع نتیجهگیری منابع و مآخذ
تعداد مشاهده:
1009
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 77
حجم فایل:206
کیلوبایت
قیمت:
12,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل