ارسال پیامک وسیلهای برای برقراری ارتباط یک به یک با مشتری و ابزاری متعلق به دنیای مدرن است. محبوبیت پنل پیامک موجب شده تا تعداد کسب و کارهایی که برای گسترش تجارت خود به ارسال پیامک روی میآورند روز به روز افزایش یابد. بازاریابی پیامکی قادر است به سبب ویژگیهای خود یک رابطۀ نوین با مشتری را میسر گرداند اما به شرطیکه بتوان استفادهای درست از سامانه ارسال پیامک کرد.
تعداد مشاهده:
38
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 6
حجم فایل:729
کیلوبایت
قیمت:
3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل