همین که یک بازار بالغ میشود ، حجم کل فروش باثبات میشود ، و خریدارانی که به قصد تعویض خرید میکنند در مقایسه با خریدارانی که برای اولین بار اقدام به خرید یک محصول میکنند ، بخش بیشتری از آن حجم فروش را ایجاد میکنند.بنابراین ، یک هدف بازاریابی اصلی تمام رقبایی که در بازارهای بالغ فعالیت دارند این است که مشتریان فعلی خود را حفظ کنند تا بتوانند یک مزیت رقابتی مهم را که به تداوم رضایت و وفاداری آن مشتریان کمک میکند ، حفظ کنند.در این مطالعه ما استراتژیهای تجاری اصلی که برای بقا در بازارهای بالغ ضروری میباشد و استراتژیهای بازاریابیای را که یک شرکت میتواند استفاده کند تا فروشها و سودآوری یک نام تجاری را افزایش بدهد (و از جمله استراتژیهایی که موجب موفقیت شرکت جانسون کنترلز شدهاند) ، بررسی میکنیم.
تعداد مشاهده:
443
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 20
حجم فایل:257
کیلوبایت
قیمت:
1,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل