پایان نامه پیرامون شش سیگما، در قالب فایل word و در حجم 110 صفحه.
بخشی از متن: شش سیگما روشی هوشمندانه و عاقلانه جهت مدیریت فعالیت های تجاری یک سازمان و یا یک بخش است . در شش سیگما اولین اصل توجه به مشتری می باشد.
سه هدف اصلی از بکارگیری شش سیگما عبارتند از : - افزایش رضایت مشتری - کاهش زمان انجام فعالیت ها - کاهش تعداد نقص ها اگر چه شش سیگما فرآیندهای یک سازمان را اندازه گیری و تحلیل می کند ، ولی تنها یک برنامه کیفیت نیست ، بلکه برنامه ای برای فعالیتهای تجاری یک سازمان است . رسیدن به هدف شش سیگما به چیزی بیشتر از بهبودهای کوچک و افزایش سود نیاز دارد ، این رویکرد ، به کسب موفقیت های همه جانبه در سازمان نیازمند است.
فهرست مطالب: بخش اول : شش سیگما چیست؟ فصل اول : داستان موفقیت آمیز شش سیگما فصل دوم : منظور از شش سیگما چیست؟ فصل سوم : شش سیگما در سازمان شما فصل چهارم : فرایند حل مسئله تیم شش سیگما فصل پنجم : راهنمایی برای موفقیت شش سیگما فصل ششم : نگاهی به جعبه ابزار شش سیگما فصل هفتم : شش سیگما در عمل فصل هشتم : نکته ای برای مدیران فصل نهم : نکاتی که کارکنان باید بدانند
بخش دوم : تفکر ناب دروازه ورود به سرزمین سیگماها مقدمه چرخه dmaic ابزارهای مورد استفاده در فاز بهبود اتلاف یا waste اصول تفکر ناب بستر سازی و توسعه فرهنگ سازمانی با مفاهیم تفکر ناب تئوری محدودیت ها (toc) ابزارهای مورد نیاز برای کاربرد تئوری محدودیتها نتیجه گیری منابع و مأخذ
تعداد مشاهده:
1336
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 110
حجم فایل:5,753
کیلوبایت
قیمت:
15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
قابل استفاده برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مدیریت و صنایع