قالب پاورپوینت سمینار دانشگاه صنعتی شریف

قالب پاورپوینت سمینار دانشگاه صنعتی شریف




قالب پاورپوینت سمینار دانشگاه صنعتی شریف، در قالب pptx و 62 اسلاید، قابل ویرایش.قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه،پروپوزال ، سمینار و...

تعداد مشاهده: 127 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 62

حجم فایل:1,132 کیلوبایت



دانلود فایل

قالب پاورپوینت سمینار دانشگاه سمنان

قالب پاورپوینت سمینار دانشگاه سمنان




قالب پاورپوینت سمینار دانشگاه سمنان، در قالب pptx و 62 اسلاید، قابل ویرایش.قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه،پروپوزال ، سمینار و...

تعداد مشاهده: 194 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 62

حجم فایل:1,345 کیلوبایت



دانلود فایل

پاورپوینت نگارش فارسی

پاورپوینت نگارش فارسی




براساس کتاب دکتر منصور ثروت
سر فصلهای اصلی:فصل اول: زبان چیست؟
فصل اول: نویسندگی چیست؟ نویسنده کیست؟
فصل اول: رعایت قواعد درست نویسی
فصل چهارم: بند (پاراگراف)
فصل پنجم: عدد و طرز نگارش آن
فصل ششم  مراحل نگارش
فصل هفتم: نثر از دیدگاه سبک
فصل هشتم: انواع نثر
فصل نهم: مقاله نویسی
فصل دهم: زبان معیار
فصل یازدهم: عوامل موثر در نگارش
فصل دوازدهم: خلاصه نویسی
فصل سیزدهم: نظم و نثر
فصل چهاردهم: زبان و واژگان عامیانه و نگارش
فصل پانزدهم: عفت قلم
فصل شانزدهم: آشنایی با شیوه تنظیم مطالب رسالهتعداد اسلاید 224

تعداد مشاهده: 173 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: powerpoint

تعداد صفحات: 224

حجم فایل:3,266 کیلوبایت



دانلود فایل

تحقیق مطالعه بازارکشورهای هدف

تحقیق مطالعه بازارکشورهای هدف




پیش گفتار:مدیران امروزی و صاحبان کسب وکارها به این نکته ظریف پی برده اند که رازموفقیت کسب و کارهای آنان در شناخت بازارهای هدف و درموضوع صادرات نیز بازارهدف کشورهامدنظرآنان می باشدزیرا که «یکی از روش های افزایش صادرات، شناخت بازارهای هدف است به همین جهت تحقیقات حرفه ای توسط دولت و بخش خصوصی در بازارهای صادراتی امر مهمی است که نباید به راحتی از کنار آن رد شد.»تحقیقات کوتاه و گذارا از وضعیت بازارهای کشورهای ۱۵ گانه همسایه جمهوری اسلامی ایران، نشان می دهد که سالانه بیش از ۱۳۰۰ میلیارد دلار کالا وارد می نمایند، با توجه به موقعیت این کشورها، می توان ادعا نمود که بخش زیادی از این واردات، در حوزه محصولات غیر نفتی است.همچنین با توجه به آمار منتشر شده توسط دولت در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، صادرات به کشورهای همسایه به رقم ۱۸ میلیارد دلار نزدیک شده که در مقایسه با سال های گذشته، پیشرفت مناسبی محسوب می شود. به بیان دیگر، سهم صادرات ایران به کشورهای همسایه خود ۱٫۴ درصد است.تحلیل واردات کشورهای همسایه ما نشان می دهد، همچنان فرصت های گرانقدری در این کشورها مهیا است، ولیکن ما نتوانسته ایم دسترسی مناسبی به این فرصت ها داشته باشیم، فرصت واردات محصولات کشاورزی (میوه و سبزی) در روسیه، واردات مصالح ساختمانی در قزاقستان، روسیه، عراق و افغانستان، واردات تجهیزات برق، نفت و گاز در ترکمنستان، مواد شیمیایی در ترکیه و پاکستان همگی نشان از ظرفیت قابل توجه صادرات به این کشورها است. موفقیت کشورهای رقیب از جمله ترکیه در صادرات به کشورهای همسایه همراه با اقداماتی است که با در نظر گرفتن این اقدامات، با توجه به شرایط سیاسی و رابط  دو جانبه ایران با بسیاری از کشورهای همسایه و نیز توجه به مزایای رقابتی ایران، می توان آینده ای روشن برای صادرات ایران به بازارهای هدف تصور نمود.اولین قدم، در حوزه توسعه صادرات به کشورهای هدف، تحقیقات بازار و شناسایی بازیگران اصلی در این بازارها است، هرچند تحقیقات بازار در مرحله اول، هزینه هایی را برای دولت و یا تولید کنندگان و یا صادر کنندگان به همراه دارد، ولیکن باید توجه داشت که این سرمایه گذاری اولین قدم در راه نیل به اهداف محسوب می شود. عدم پرداختن به موضوع تحقیقات حرفه ای در بازارهای هدف، حقیقتا پرتاب تیر در تاریکی محسوب می شود و نتیجه آن عدم حضور پایدار در بازارهای هدف است.کاهش ها و یا افزایش سهم بازار در صادرات یکی از نتایج مستقیم عدم پرداختن به تحقیقات حرفه ای در بازارهای صادراتی محسوب می شود. به همین جهت باید گروههای در کشور به صورت تخصصی به تحقیقات در مورد ظرفیت های صادراتی کشورهای همسایه و سایر همپیمانانان ایران بپردازند.با این رویکرد می توان امیدوار بود که مدیران وصاحبان کسب و کارهای کشوربا شناخت ذائقه مشتریان داخلی و بین المللی،بتوانند گام موثر در پیشرفت کشور و ملت ایران عزیز بردارند.

 
فهرست مطالب:
مفهوم وتعریف صادرات
۵سئوال اساسی برای تشخیص بازارهدف
تحقیقات بازارنیازجدی بازارامروز
تورم وتاثیرآن برصادرات وواردات
چرابه شرکت های مدیریت صادرات نیازمندیم
چگونه بازارهدف صادرات را تعیین کنیم
تدوین نظام بازاریابی دربازارهای هدف صادراتی
صادرات و تجارت آزاد
امتیازات شناسایی بازارهدف درصادرات
عدم شناخت بازارهای هدف ومشکلات صادرات خدمات فنی ومهندس
نقشه ۱۴۰۰صادرات
چالش های هدف گذاری های جدیدصادراتی کشور
آموزش مراحل وقواعدصادراتی ایران
مقاله؛عوامل موثربرانتخاب بازارهای هدف صادراتی صنعت برق ایران
جایگاه صنعت فرش دراقتصادوگره های صادرات قالی
اهمیت شناخت فعالان اقتصادی کشورهای هدف صادراتی
تعریف وتعیین بازارهدف
نقش تحقیقات استراتژیک بازاردرتوسعه صادرات
دستاوردهای تحقیقات استراتژِیک بازار
بررسی مزیت نسبی ساختاربازارواولویت بندی بازارهای هدف صادرات گیاهان دارویی
چگونه بازارهدف صادرات را تعیین کنیم
استراتژی ورودبه بازارمالزی
نکات صادرات به عراق
چشم اندازصادرات ایران به عراق
معرفی پرطرفدارترین کالاهای ایرانی دربازارترکیه
گزارش بررسی بازار روسیه وچالش های صادرات باتاکیدبرمحصولات کشاورزی وصنایع غذایی
سهم ایران ازبازارروسیه وجایگاه محصولات کشاورزی وموادغذایی
چالش های ورودبه بازار روسیه
مدل ترکیه ومالزی درحمایت از صادرات
چرااستراتژی تبلیغات وبازاریابی صادراتی فیلیپین باسایرکشورهای جنوب شرق آسیامتفاوت است
بررسی نحوه تثبیت جایگاه ژاپن دربازاریابی وسایل پزشکی برزیل
برندسازی وبسته بندی؛حلقه مفقوده صادرات محصولات کشاورزی
بهترین روش ورودشرکتهای ایرانی به بازارویتنام
تجارت با اندونزی درچه بخش هایی سودآوراست
چگونه باصرف کمترین وقت و هزینه،درسایرکشورهاشریک تجاری پیدا کنیم
صادرات به ترکیه درحوزه خشکبار ایران
مطالعه بازارارمنستان؛نکات کلیدی بازاریابی وصادرات
بازشدن دروازه کشورهای شمالی ویک بازار۱۸۴میلونی
مراحل صادرات کالاازصفرتاصد
تحلیلی برنفوذتجارت ایران درکشورهای جنوب غربی آسیا
راهنمای صادرات به کشورامارات
پاکستان،بازاری باظرفیت کم نظیربرای تولیدات ایرانی
واردات وصادرات استرالیا
نقش حمل ونقل ولجستیک درتجارت خارجی
هاب لجستیکی،حلقه گم شده توسعه تجارت خارجی
نقش پررنگمحصولات کشاورزی درصادرات غیرنفتی،صادرات ۳۱میلیارد ریالی خاویار
نتیجه گیری
منابع و مآخذ
فهرست پاویوینت مطالعه بازارهدف
­-چگونه بازار هدف صادرات را تعیین کنیم؟
-اهمیت انتخاب بازار هدف
-اهمیت تعیین بازار هدف برای صادرات
اهمیت تعیین بازارهدف از منظر شناسایی فرصت ها
دسته بندی تحقیقات بازار
مراحل انجام تحقیقات بازارهدف
ساماندهی و طبقه‌بندی اطلاعات
تجزیه و تحلیل
تحقیقات بازارشرکت های نوپا
بازار هدف
انتخاب شاخص های مناسب برای ارزیابی بازارها
الزامات انتخاب بازارهدف
معیارهای انتخاب بازار هدف
اندازه بازار
رشد بالقوه مورد انتظار بازار (استعداد بازار)
موقعیت رقابت
سازگاری با اهداف و منابع سازمانی
تناسب محصول
شباهت بازار
پیش بینی فروش بالقوه
هدف‌گذاری در بازار
تجزیه و تحلیل بازار | معیارهای ارزیابی بازار و محصول
فاکتورهای قابل‌استفاده در تحلیل بازار
شدت نیاز و ضرورت محصول از نگاه بازار (Urgency)
اندازه‌ی بازار یا Market size
جاده صادرات چیست؟
گام های جاده صادرات
ارزیابی و مدیریت صادرات
مطالعه بازار صادرات وانتخاب بازار هدف
هدف نه
ایی شرکت ها در بخش صادرات
مطالعه رقابت پذیری کالا و خدمات
طراحی ساختار بازارهای جهانی
تحقیقات بازار
انتخاب بازارهدف برای صادرات
تعیین بازار هدف
روش های ورود به بازارهای خارجی
عوامل صادرات مستقیم
روش های صادرات کالا
اعزام هئیت تجاری به بازار های هدف
۳۰ کشور بازار هدف گردشگری ایران 
کشورهای دارای اولویت بازارهدف گردشگری ایران
مطالعات بازارهای صادراتی
بررسی و تحلیل بازار اروپای شرقی با محوریت کشور اوکراین
مطالعه کلی کشور ارمنستان با نگاهی بر حوزه دارو و سلامت
با ۲۱۸ صفحه ورد pdfو ۱۰۵ اسلاید تخصصی ppt

تعداد مشاهده: 231 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt+pdf

تعداد صفحات: 323

حجم فایل:7,763 کیلوبایت



دانلود فایل

تحقیق ساخت وبلاگ

تحقیق ساخت وبلاگ




مقدمه:
اینترنت امکانات و ابزارهای متعددی را به منظور ارائه خدمات وسرویس ها در اختیار علاقه مندان  قرار می دهد . یکی از ویژگی های بسیار جذاب اینترنت ارائه سرویس ها و خدماتی است که شما را قادر می سازد با مخاطبان خود ارتباطی پویا و متقابل برقرار نموده و از نقطه نظرات آنان در رابطه با یک مطلب ، آگاه شوید  .وبلاگ ، یک صفحه وب ( مشابه یک روزنامه شخصی ) و با قابلیت دستیابی عموم کاربران به آن است . وبلاگ ها ، بر اساس یک نظم خاص بهنگام و محتوی بلاگ نشاندهنده شخصیت مولف و یا مولفان آن می باشد . اولویت استقرار و یا نشر مطلب بر اساس یک ساختار زمانی شکل می گیرد. در این حالت خوانندگان بلاگ ها همواره در ابتدا جدیدترین مطلب و یا مطالب منتشر شده را مشاهده و در صورت تمایل آن را مطالعه می نمایند . اکثر وبلاگ ها دارای یک خط فکری خاص بوده و به نوعی آن را دنبال می نمایند . مثلا" در صورتی که یک بلاگر علاقه مند به فن آوری باشد ، با جمع آوری مطلب از منابع متفاوتی نظیر : نمایشگاه ها ، سمینارها و یا سایت های دیگر ، آنان را با فرمت مورد نظر در بلاگ خود ثبت و در اختیار مخاطبان خود قرار دهد . درصورتی که یک بلاگر علاقه مند به یک بیماری خاص بوده و مسائل علمی آن را به نوعی دنبال می نماید ، می تواند مقالات و موضوعات جدید منتشر شده در رابطه با بیماری مورد نظر را بر روی بلاگ خود منتشر نماید  در صورتی که یک بلاگر , علاقه مند به مسائل اقتصادی می باشد ، می تواند با جستجو و یافتن مقالات جدید در رابطه با اقتصاد، آنان را بر روی بلاگ خود منتشر نماید . برخی از وبلاگ نویسان از بلاگ خود به منزله یک آلبوم عکس و یا بریده روزنامه ها ( شکل خاصی از یک حافظه online ) استفاده می نمایند. زمانی که بلاگر یک لینک مناسب را در این خصوص پیدا نماید و یا اطلاعاتی خاصی را که قصد دارد آنان را بخاطر بسپارد ، آنان را بر روی بلاگ خود قرار می دهد .بلاگ یک محیط الکترونیکی قابل جستجو را فراهم که علاقه مندان می توانند با استفاده از یک مرورگر وب و در هر نقطه ای از جهان به محتویات آنان دستیابی داشته باشند. یکی از ویژگی هائی که در تمامی بلاگ ها به نوعی رعایت می شود ، ماهیت انتشار و استقرار اطلاعات بر روی بلاگ بر اساس یک نظم زمانی خاص است ( تقویم اطلاعاتی ) . وبلاگ مشابه یک مجله و یا روزنامه online می باشد که مولف آن می تواند در ارتباط با موضوعات متفاوت در زمان دلخواه ، در آن اطلاعاتی را درج و منتشر نماید. تعداد زیادی از بلاگ ها دارای مجموعه ای جالب و ارزشمند از لینک ها به سایر بلاگ ها ویا سایت هائی می باشند که مولف بلاگ آنان را مثبت و مفید ارزیابی می نماید.  


فهرست مطالب:وبلاگ چیست؟
نقش وبلاگها در تبادل اطلاعات
مدیریت دانش و تجارب شخصی  
ارتباط دو سویه
جامعه شبکه ای
روتینگ اطلاعات
فن آوری و وبلاگ  
تعداد و تنوع گسترده کاربران
ارتباط شغلی وبلاگ نویسان
تاریخچه وبلاگ و وبلاگ نویسی
وضعیت اخیر وبلاگ و وبلاگ نویسی
مقایسه سرویس دهنده های وبلاگ در ایران
1- دامنه های گوناگون
2- قرار ندادن تبلیغات در وبلاگ ها
3- امکان اضافه کردن نویسنده های وبلاگ با شناسه های متفاوت (وبلاگ گروهی)
4- امکان موضوع بندی کردن وبلاگ
5- سیستم های هوشمند لینک دونی ، لینکستان ، خبرنامه ، نظر سنجی ، شمارشگر
6- امکان استفاده قالبهای سیستم های دیگر
آرشیو ارسال ها
آرشیو نظرها
مدیریت موضوعات وبلاگ
مدریت کاربران وبلاگ
مدیریت خبرنامه
مدیریت لینکستان وبلاگ
مدیریت لینکدونی
تنظیمات وبلاگ
بازسازی وبلاگ
انتخاب قالب اصلی وبلاگ
ویرایش قالب
مدیریت قالب ها
مدیریت پیغام رسان یاهو
ثبت در فهرست کاربران
مدیریت صفحات اضافی وبلاگ
آمار وبلاگ
معایب سیستم
Page rank
 BlogSky چیست ؟
BlogSky چگونه کار می کند؟
بلاگفا پربیننده ترین سرویس وبلاگ فارسی در ماههای اخیر
نوشتن یادداشت در وبلاگ:
ایجاد لینک:
افزودن صورتک
انتخاب قالب:
مشخصات شخصی:
تنظیمات وبلاگ:
ثبت در فهرست کاربران:
افزودن عکس به یادداشت:
ارسال عکس به اینترنت:
افزودن موزیک به وبلاگ:
ارسال فایل به اینترنت (ftp)
قرار دادن تصویر در قالب:
ایجاد لینک در قالب:
لینک دادن به یک یادداشت خاص :
قرار دادن لوگوی دیگران در قالب:
ابزار آمارگیری:
معرفی وبلاگ به موتور های جستجو :
 ساخت لوگو برای وبلاگ:
نمره یا RANK و اهمیت آن:
Page Rank  چه کاربردی دارد؟
1-تنوع در لینک ورودی:
2-استفاده از سایت‌های با رتبه بالا:
3- نام دامنه مناسب :
4- استفاده از تبلیغات معمولی :
5- استفاده از محصولات با قابلیت توزیع :
6- بررسی وضعیت لینک‌های سایت :
7- استفاده از کلمات کلیدی :
منابع

تعداد مشاهده: 254 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: DOC

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:268 کیلوبایت



دانلود فایل