آتلیه کودک - طرح شماره 4

آتلیه کودک  - طرح شماره 4


دنیای امروز دنیای مبارزه با هزینه‌های گزاف است و در این میان مدیریت زمان بسیار مورد اهمیت است.
باتوجه به هزینه‌های بالای طراحی در دنیای امروز، گروه طراحی mimdesign با ابتکاری خلاقانه تصمیم گرفته است علاوه بر کاهش هزینه‌هایی از این دست، به ایجاد درآمد برای کاربران مخاطب خود و کارآفرینی خانگی کمک کرده و گامی بزرگ در این راستا بردارد.
شما با خریداری کردن فایل انتخابی خود و ارسال تصاویر موردنظر (که می‌تواند تصاویر گرفته شده از مشتریانتان باش) و دریافت تصاویر طراحی شده در کوتاهترین زمان ممکن به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

به عنوان مثال:
هزینه طراحی و چاپ تصاویر آتلیه‌ای توسط عکاسی‌ها و آتلیه‌ها، در سایز 30x40 بالغ بر 35000 تومان می‌باشد که شما می‌توانید با صرف هزینه خرید از سایت ما و چاپ تصاویر ارسالی توسط طراحان mimdesign در قطع مزبور با هزینه‌ای حداکثر 5000 تومان به کسب درآمد بپردازید:

بدین معنی که مجموع هزینه‌های شما برای ایجاد یک طرح آتلیه‌ای حدود 6500 تومان می‌شود که می‌توانید آن را علاوه بر استفاده شخصی با مبلغی معادل حداقل 25000 تومان به مشتریان خود عرضه کنید. سود حاصل از این فعالیت ساده و حرفه‌ای بسیار بالاتر از صرف هزینه و زمان تولید آن می‌باشد.

تعداد مشاهده: 609 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: Word

حجم فایل:537 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    لطفاً پس از انتخاب طرح موردنظر خود و پرداخت مبلغ خرید، تصویر متناسب با موضوع را به همراه شماره طرح، نام، تاریخ خرید و ایمیلی که در خرید خود ذکر کرده‌اید ارسال نمایید تا پس از حداکثر 24 ساعت تصویر طراحی شده شما به ایمیلتان ارسال شود.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل دانلودی حاوی یک فایل متنی جهت راهنمایی ارسال فایل و نمونه طراحی آتلیه ای می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.