پلان آماده اتوکد - طرح 4

پلان آماده اتوکد - طرح 4


پلان آماده اتوکد - طرح 4
پلان ساختمان دو طبقه

تعداد مشاهده: 824 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: DWG

حجم فایل:605 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:


حل تمرین کتاب تئوری ماشین ها و مکانیسم های جوزف شیگلی – ویرایش سوم

حل تمرین کتاب تئوری ماشین ها و مکانیسم های جوزف شیگلی – ویرایش سوم


..........................................
حل تمرین کتاب تئوری ماشین ها و مکانیسم های جوزف شیگلی – ویرایش سوم

این حل تمرین شامل حل تمارین فصل های 1، 2، 3 و 4 است.

فایل PDF به صورت اسکن با کیفیت است.
..........................................

تعداد مشاهده: 49 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 62

حجم فایل:10,043 کیلوبایت

 قیمت: 2,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:


بررسی بازاریابی، دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی

بررسی بازاریابی، دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی


بازاریابی انواع بازاریابی 1- سنتی: تمرکز اصلی بر فروش محصولات تولید شده مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی که جریان کالا را از تولید تا مصرف شامل می شود. 2- مدرن: برآوردن نیاز مشتری و برنامه ریزی بر اساس آن. صنعت جهانگردی مشتری گراست (customer oriented) در تعریف سنتی، بیشتر به سود توجه می شود ولی در تعریف مدرن هم سود و هم مشتری مورد توجه قرار می گیرند. موارد حائز اهمیت در بازاریابی مدرن: 1- شناخت مشتری2- نیاز مشتری3-روش برآوردن نیاز مشتری نیاز: عبارت است از میل به داشتن چیزی که نبود آن باعث ناراحتی و عذاب می شود و یا حالت و احساسی که به موجب آن فرد احساس محرومیتی می کند که موجب رنج و ناراحتی است (یعنی حد فاصل بین وضع موجود و وضع مطلوب) خواسته: عبارت است از کلیه نیازهای مبتنی بر معیارهای ارزشی جامعه فرهنگ جامعه و شخصیت افراد. تقاضا: عبارت است از هنگامیکه خواسته با قدرت خرید همراه باشد. مثلاً در مورد مشروبات الکلی ، نیاز آن می تواند برای فرد وجود داشته باشد اما در برخی جوامع از جمله کشور ما مورد قبول نمی باشد. در نتیجه خواسته چون مثبت نبوده و مقبولیت اجتماعی ندارد، با قدرت خرید متناسب نمی باشد. بنابراین باید ابتدا نیاز به خواسته و بعد به تقاضا تبدیل شود تا بتوان برای رفع آن فعالیت نمود. نیازهای مازلو: این فرد معتقد است که اگر فرد نیاز اولیه خود که نیاز به ادامه بقا (فیزیولوژیکی) که شامل هوا، آب ، غذا و نیازهای جنسی است فراهم شود به سراغ مرحله دوم یعنی رفع نیاز ایمنی و محافظت مثل خانه و سرپناه و متعاقب آن به مرحله سوم یعنی رفع نیاز اجتماعی مانند کسب اشتغال و ارتباط با دیگران وارد شده، سپس به مرحله چهارم یعنی نیاز به حرمت و عزت نفس یا قدر و منزلت رسیده و در نهایت به مرحله پنجم به راس هرم نیاز یعنی به خودشکوفایی صعود میکند. روانشناسان می گویند: رفتار انسان تابع قویترین نیازش می باشد.

تعداد مشاهده: 474 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 55

حجم فایل:41 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل ورد قابل ویرایش

شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان آشتیان (واقع در استان مرکزی)

شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان آشتیان (واقع در استان مرکزی)


شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان آشتیان
در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:
- نام شهرستان
- مرکز شهرستان
- مساحت شهرستان به کیلومتر
- محیط شهرستان به کیلومتر
- مساحت شهرستان به هکتار

تعداد مشاهده: 264 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: shp

تعداد صفحات: 1

حجم فایل:11 کیلوبایت

 قیمت: 1,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این شیپ فایل، در یک فایل فشرده با پسوند rar ارائه شده است که بعد از دانلود باید آن را از حالت فشرده خارج کنید تا در محیط نرم افزار GIS قابل نمایش باشد.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایلی وکتوری با پسوند shp